Over aanzetten tot haat gesproken...

chefren chefren at PI.NET
Tue May 14 12:24:49 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ad Huikeshoven wrote:

 > Geachte heer chefren,
 >
 > Uw anonieme bijdragen stel ik niet langer op prijs. Wilt
u alstublieft
 > uw identiteit bekend maken. Als u uw identiteit niet
bekend wilt maken
 > verzoek ik u vriendelijk, dringend en beleefd geen
bijdragen meer op
 > deze lijst te posten.

Het gaat bij bijdragen alleen om of ze interessante
argumenten bevatten, als die niet interessant zijn dan
reageert u gewoon niet of u beargumenteerd zo helder
mogelijk waarom iets niet interessant is.

Ik schrijf zoals u kunt weten niet anoniem. Wel prive en
niet uit hoofde van een functie.

Uw "niet op prijs stellen", voorwaarde en verzoeken zijn
inhoudelijk oninteressant. Ze zeggen in mijn ogen alleen
iets over uw persoonlijke intolerantie en wens om "op de
man" actief te zijn.

+++chefren