websites en campagnestop

chefren chefren at PI.NET
Tue May 14 12:08:04 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren wrote:
 > REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
 >
 > Beste lijstgenoten,
 >
 > Over de campagnestop en het doorgaan met mijn website ben
 > Ik hard en persoonlijk aangevallen. Ik kan alleen maar
 > zeggen dat ik naar beste eer en geweten heb gehandeld. Ik
 > ben eens gaan kijken hoe anderen het aanpakken, en kan
 > niet anders concluderen dan dat ik geheel in lijn met de
 > ondere kandidaten opereer. Ook heb ik gezien dat Thom de
 > Graaf zijn website gewoon open heeft staan (terecht, vind
 > ik).   ( http://www.thomdegraaf.nl ) .Mét campagneteksten
 > En een link naar een eerdere versie (de 1 aprilgrap
> [...]

Een heel tegenvoorbeeld als voorbeeld presenteren!

Thom de Graaf heeft weliswaar alle oude teksten en links
daarnaartoe laten staan, heb ik geen moeite mee. Er staan
ongetwijfeld niet van die schunnige teksten bij zoals op de
site van Hein van Meeteren te vinden zijn/waren. Hij heeft
voorts ook niet actief een nieuwe persoonlijke visie oid
neergepoot zoals Hein van Meeteren.

Bovenaan staat:

  "Reactie van D66 op de moord op Pim Fortuyn"

En dan volgt precies dezelfde tekst als op de voorpagina van
http://www.d66.nl/

Sitebeeld is verder rustig, niets stoort gezien het
verschrikkelijke dat zijn collega lijsttrekker is overkomen.

Ofwel Thom de Graaf geeft een uitstekend voorbeeld gegeven
van hoe je zoiets kan oplossen.

 > Ik vraag me in gemoede af waar ik dan fouten heb gemaakt.

Je bent actief met je site en je campagne in de weer geweest

 > Naar mijn idee
 > heb ik de zaak zorgvuldig en gewetensvol aangepakt.

Welnee, je moet als je zo stom bent de pagina's te wijzigen
die grijns en de poster onmiddelijk verwijderen. Gewetensvol
ben je absoluut niet, je hebt gisteren voor het oog van de
complete lijst nog een staaltje gewetens-horror ten toon
gesteld waar ik spontaan misselijk van wordt. Glashard
beweren dat iets weg is dat je een paar minuten ervoor, na 6
dagen, zonder verdere kennisgeving had gewist. Fijn tiepje
die "Heerlijk Helder Hein"!

 > Niettemin: ik ben bereid tot zelfkritiek, en als iemand
 > me op andere gedachten wil brengen, mail me even privé
 > (heinwvm at chello.nl) . Ik sta open voor redelijke
 > argumenten. Groet, HvM.

Mooie woorden maar je daden zijn geheel in tegenspraak.

A) Grijns van het web, die past volstrekt niet in deze periode.

B) "Heerlijk Helder Hein" poster van het web en stoppen met
actief verspreiden ervan.

(Ik zou alles van het web halen en alleen de brief van Thom
op de voorpagina zetten, eventueel jouw naam en e-mail adres
eronder.)

---chefren