websites en campagnestop

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue May 14 11:36:00 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste lijstgenoten,

Over de campagnestop en het doorgaan met mijn website ben ik hard en persoonlijk aangevallen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik naar beste eer en geweten heb gehandeld. Ik ben eens gaan kijken hoe anderen het aanpakken, en kan niet anders concluderen dan dat ik geheel in lijn met de andere kandidaten opereer. Ook heb ik gezien dat Thom de Graaf zijn website gewoon open heeft staan (terecht, vind ik).   ( http://www.thomdegraaf.nl ) .Mét campagneteksten én een link naar een eerdere versie (de 1 aprilgrap versie).

Via de link http://www.d66.nl/links/  kan iedereen zien hoe de anderen het hebben aangepakt. Ik vraag me in gemoede af waar ik dan fouten heb gemaakt. Naar mijn idee heb ik de zaak zorgvuldig en gewetensvol aangepakt.
Niettemin: ik ben bereid tot zelfkritiek, en als iemand me op andere gedachten wil brengen, mail me even privé (heinwvm at chello.nl) . Ik sta open voor redelijke argumenten. Groet, HvM.