Over aanzetten tot haat gesproken...

Tue May 14 02:49:40 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Chefren of wie dat ook is had gewoon gelijk: ook ik heb je vreselijke
teksten tot het laatste moment gewoon op je website aangetroffen.

Jammer dat je dat ontkent en er weer toe over gaat bij gebrek aan
argumentatie de man in plaats van de bal te spelen. Wat ik je sinds lange
tijd verwijt.

Menigeen leert van zijn fouten. Heerlijk Helder Hein ...?!

Groet,

Je "partijgenoot",

Fritz van Rikxoort