Over aanzetten tot haat gesproken...

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue May 14 00:27:11 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 20:35 13-05-2002 +0200, muijz at DDS.NL wrote:

>Als dit de wijze is waarop kandidaat-kamerlid Van Meeteren, eenmaal
>gekozen, denkt om te gaan met zijn collega van de LPF, hou ik mijn
>hart vast. Hier op de lijst heeft meneer Van Meeteren het immer
>over fatsoen en debatteren met argumenten, maar op zijn eigen site
>gaat hij tegen zijn aanstaande collega's te keer op een wijze die
>een D66-politicus naar mijn mening niet past.

Wat een onzin. Ik heb het volste recht een column te schrijven en me te uiten. U weet helemaal niet hoe ik me ga gedragen als ik eenmaal gekozen ben en als mijnheer Varela eenmaal gekozen is. De mensen van de LPF houden van stevige taal, ik ook, dus we bedrijven die sport met verve en waar zeurt u over. Grijze gehaktballentaal zult u niet snel van me horen, is dat zo ernstig? Als we eenmaal moeten samenwerken, of in ieder geval collegiaal met elkaar omgaan omdat we beiden parlementariër zijn, dan zien we wel verder. Zal goed lukken verzeker ik.
En wat een D66 politicus past maakt hij zelf wel uit. U bent volgens mij niet eens lid van D66, dus wat gaat het u aan.