Over aanzetten tot haat gesproken...

chefren chefren at PI.NET
Mon May 13 20:25:12 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Herman Beun wrote:
  > REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  > Biedermann und die Brandstifter...
  >
  > Ik zou zelfs nog wel een stapje verder willen gaan dan Mark:

[bagger]

Ik zou eens willen voorstellen het interview van Pim Fortuyn
door Martin Simek te beluisteren, van ruim voor Fortuyns
politieke loopbaan:

http://www.omroep.nl/rvu/index.html#@http://www.omroep.nl/rvu/berichten/2001/november/fortuyn/welcome.html

Vrijwel alle denkbeelden van Fortuyn komen vrij vlot langs.

Ik ben gaarne bereid tot de verkiezingen de uitspraken van
Fortuyn te verdedigen. Niet omdat ik voor of tegen LPF ben
maar voor een =inhoudelijk= debat alhier.

Er wordt in mijn ogen nog steeds wel degelijk gedemoniseerd,
als je het hier leest behoort iemand die LPF stemt tot een
laagstaande diersoort in plaats van een respectabel
medemens. Op zich wel grappig, jullie zetten jezelf
publiekelijk te kijk, maar vooral niet realistisch of nuttig.

+++chefren

p.s. Hein beweert dat verdedigen van zijn uitspraken voor
hem niet nuttig is. Zucht!