Nederland te druk? Emigreer!

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Sun May 12 22:31:08 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ad Huikeshoven wrote:

> Fritz,

> Zou je alsjeblieft je gemeenteraads of statenzetel voor D66 kunnen neerleggen en je lidmaatschap zelf kunnen opzeggen.

Ad, je schijnt me wel heel erg slecht gehumeurd te zijn. Kop op.

We zouden wel erg steriel bezig zijn als we alleen elkaar zouden
napraten, in plaats van de eigen ideeen vrij baan te geven.

Niemand kan precies zeggen wat de kern van D66 is, maar een volstrekt
open uitwisseling van meningen lijkt me in ieder geval wel essentieel.
D66 noemt zich toch graag een ideeen-partij?

Bart