LPF, Pim Fortuyn, 150502: algemeen beschouwd

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Sat May 11 22:21:21 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste mensen,

6 mei is de democratie aangevallen. Ook ik was geschokt, ondanks dat ik het
niet met de LPF eens was en ben.

De LPF gaat verder: ze kunnen volgens de kieswet ook niet anders.

15 mei verkiezingen: niet handig, uitstellen was beter geweest. Na 15 mei
(zonder verkiezingen weliswaar) had de koningin tijdelijk een kabinet kunnen
benoemen voor een halfl jaar voor de verkiezingen die dan in oktober konder
plaatsvinden. Dat kabinet kon bestaan uit PVDA, VVD, D66, CDA en GL.
Inderdaad een breed kabinet.

Over standpunten is ook veel gewisseld: daar toe om een discussie op
hoofdlijnen te kunnen voeren zal ik maandag ook een URL plaatsen van een
kieswijzer die ik gemaakt heb voor de jongerenmeedenkgroep Nijmegen.
Wellicht is het aanrdig om over de thema's verder te spreken.

groet!
Ramon

Verzend en ontvang Hotmail via je mobieltje: http://mobile.msn.com