Nederland te druk? Emigreer!

Sat May 11 16:48:27 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Bart,

En weer ben ik het helemaal met je eens, hoewel, toch een nuancering en ik
moet een punt toevoegen.

>Fortuyn's succes had niets te maken met zijn opvattingen.
"niets" vervangen door "niet alleen"

2. Veel kiezers ervaren in hun leven of dat van hun naasten de door hun als
ernstig ervaren problemen die Pim aan de orde stelde en hebben meer
vertrouwen in zijn voorstellen die problemen eindelijk eens resultaatgericht
aan te pakken dan in die van de gevestigde orde.

Fritz van Rikxoort