CDA en VVD blokkeren campagne

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Sat May 11 15:35:47 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Laten D66 en de andere partijen zich niet de mond snoeren door CDA en
VVD. Van Mierlo heeft met overtuigende argumenten aangetoond dat de
campagne door dient te gaan.

CDA en VVD denken garen te spinnen bij een stuurloze LPF-aanhang waarvan
ze verwachten dat die voor een flink deel hun kamp zal binnen komen drijven.

Of heeft Thom de Graaf niets te zeggen over mensen die nu plotseling
alle politici over een kam scheren en ze collectief bij de stort willen
plaatsen. Laat hij zich herpakken en de geloofwaardigheid en vitaliteit
van onze democratie demonstreren.

Ik was bijvoorbeeld verbluft om op de radio te horen hoezeer professor
Bob Smalhout (medicus en Telegraaf-columnist) totaal elke nuance uit het
oog heeft verloren. Hij is helaas de enige niet. Laat ik liever de Bob
Smalhout onthouden voor wiens gedachten ik groot respect had.

Tegen zulke mensen die het spoor bijster zijn, en het vertrouwen in onze
samenleving aantasten moet je je absoluut te weer kunnen stellen.

En als Thom de Graaf niet de soepelheid van geest kan demonstreren die
nodig is om werkelijk betekenis te geven aan de gebeurtenissen van de
laatste maanden, laat dan Hans van Mierlo maar weer opdraven.

Bart Meerdink