Visie

Ad Huikeshoven adhuikeshoven at WANADOO.NL
Fri May 10 22:25:02 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk,

Velen zagen in Hem de Redder van Nederland, Hij zag dat zelf ook zo.
Velen gaven afgelopen huilend te kennen dat ze Hem als de Messias zagen.
Ze hadden alle hoop op Hem gevestigd. En nu is het Knuffelhondje van de
media dood. Ik vind het verschrikkelijk! Uit de reacties van Het Publiek
en Hun Geloof in Hun Leider (Margriet Vromans vroeg zich op 13 september
af of Hij al had laten zien dat Hij een Leider was (dat ging over Dubya)
- en sindsdien heet de vraag of Hij een Leider is de
Margriet-Vromans-vraag; Het Geloof in de Sterke Man is kennelijk sterker
dan ooit.) Hun Geloof in Hun Leider, het is alleen nog wachten tot ze
een Tempel bouwen met een gouden Jupiter-beeld naar gelijkenis van
wijlen Pim, de grote hedonist. Dat de Messias uit Nederland zou komen
wisten we natuurlijk allemaal - wie heeft The Discovery of Heaven niet
gezien? Het zou toch een knappe jonge man zijn, met middellang stijl
blond haar en helblauwe ogen? Ach Harry Mulisch zit er ook wel eens
naast. Maar wie krijgt de filmrechten over deze soap?

Met vriendelijke groeten,

Ad Huikeshoven
Vondelstraat 33
2513 EN  's-Gravenhage