Diefstal van Economist

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri May 10 21:59:36 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lijstbeheerder,

Deze lijst is bedoeld als een internetcafé, geïnitieerd door bij D66
betrokkenen, waaraan een ieder die dat wil, kan deelnemen. Zo heb ik dat
althans begrepen.

Net als in een echt café heb je wel eens te maken met gasten, die geen
stamgast zijn maar op zich welkom zijn en hun vertering er kunnen genieten,
en heel af en toe ook met een enkele gast, die zich misdraagt en kennelijk
niet in dat café thuis hoort. De eigenaar dan wel de bedrijfsleider heeft
dan de bevoegdheid zo'n gast de toegang tot het etablisement te ontzeggen.

Voor het eerst wil ik u nu verzoeken, dit bij een gast te doen, en wel de
heer C. Hagens, die eigenlijk maar om 1 reden dit café bezoekt, en dat is
stelselmartig een gast, die ik waardeer om zijn bijdragen en inzet voor D66,
om kennelijke privéredenen, in ieder geval redenen die niet samenhangen met
de discussies die wij hier voeren, zwart te maken. En daarmee ook D66.

Ik geef een korte knipselkrant van wat quotes vandaag van mijnheer Hagens:

Jaja, kandidaat nummer 9 op de lijst van D66! Hoe zorgvuldig gaat D66 met
het bestuur van dit land om?

(Ik verzeker jullie: Hein staat te trappelen om hier zijn zegje over te doen
maar hij is zo bang dat hij niet verkozen wordt... De vraag is slechts,
ontploft hij hier digitaal nog voor de verkiezingen of niet!)

Waarom lees ik zo'n beschrijvende uitleg niet over de D66 kandidaten waarvan
er toch minstens eentje gemakkelijk aantoonbaar moreel defect is?

Noem die meerderheid gerust publiekelijk "geen zinnig mens" als je D66
klein, en daarmee Hein uit de kamer wilt houden.

Hoogachtend,

Tjerk Jouwstra