Visie

muijz at DDS.NL muijz at DDS.NL
Thu May 9 13:14:06 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Quoting Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl>:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Het spijt me, maar deels wegens familieomstandigheden, en deels wegens de
> actuele politieke situatie, acht ik het niet zinvol in een -naar ervaring-
> eindeloos doormodderend gekissebis met u te verzanden. Heb de tijd naar
> eenvoudigweg niet voor.

Klinkt als een goedkope smoes.

> Ook de rest van de lijst wens ik niet te vermoeien met zo'n gekrakeel.

Mag ik u eraan herinneren dat u in het verleden tegen zelfcensuur
ten aanzien van lijstbijdragen heeft gepleit?

> De geschiedenis Digitale Burgerbeweging Nederland is voor mij bovendien
> verleden tijd.

Mijn reactie ging slechts zijdelings in op de geschiedenis van
de Digitale Burgerbeweging. Ook mijn nieuwe reactie zal hier
slechts zijdelings op ingaan.

> Een gesloten boek. Ik raad u aan (maar u bent uiteraard vrij
> deze raad te negeren) hetzelfde te doen. Het los te laten, bedoel ik.

Ik negeer deze raad inderdaad. Al is het alleen maar omdat de
(ex-)donateurs nog steeds wachten op rekening en verantwoording.

> Thans wens ik mijn tijd, energie en aandacht geheel en al te richten op de
> D66 campagne (voor zover mogelijk thans) en voor het eventuele Tweede
> kamerwerk.

Ik begreep dat uw 'Visie'-artikel deel uitmaakt van uw campagne.
Ik zal inhoudelijk reageren zonder uw artikel teveel in stukken
te knippen, en ik verwacht een inhoudelijke reactie van u.

Erik vdMb