Visie

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu May 9 13:23:59 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 12:56 09-05-2002 +0200, muijz at dds.nl wrote:

>Ik zal een nieuwe reactie posten, en verwacht van meneer Van
>Meeteren een inhoudelijke reactie daarop.

Het spijt me, maar deels wegens familieomstandigheden, en deels wegens de actuele politieke situatie, acht ik het niet zinvol in een -naar ervaring-  eindeloos doormodderend gekissebis met u te verzanden. Heb de tijd naar eenvoudigweg niet voor.

Ook de rest van de lijst wens ik niet te vermoeien met zo'n gekrakeel.

De geschiedenis Digitale Burgerbeweging Nederland is voor mij bovendien verleden tijd. Een gesloten boek. Ik raad u aan (maar u bent uiteraard vrij deze raad te negeren) hetzelfde te doen. Het los te laten, bedoel ik.

Thans wens ik mijn tijd, energie en aandacht geheel en al te richten op de D66 campagne (voor zover mogelijk thans) en voor het eventuele Tweede kamerwerk.

Ik ga dus niet op uw uitnodiging in. Voor de lijstgenoten die nadere motivatie hiervoor willen hebben: mail me even privé.

Groeten, Hein.