BEZINNEN!

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Wed May 8 11:03:20 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

En als we ons dan bezonnen hebben, ben ik het eens met de gisteren in Nova
door Hans van Mierlo geuite mening, dat de kiezers juist nu behoefte hebben
aan het politiek debat over de gevolgen van de moord op Pim Fortuyn, de
verantwoordelijkheid die de politiek dienaangaande wenst te nemen en de door
hem aangekaarte probleemstellingen, die kennelijk bij brede lagen van de
kiezers waardering hebben gekregen. Ik kan mij niet in Fortuyn's
gedachtengoed vinden en heb nog weinig van daadwerkelijk oplossend vermogen
gemerkt (zoals dat nu ook geldt voor onze Leefbaren in de Utrechtse
politiek), maar vind met Hans, dat daarover nog voor de verkiezingen
gedebatteerd moet worden. Partijen moeten zich naar de kiezer toe kunnen
verantwoorden over :En wat nu?

Groet,

Tjerk