Daderprofiel

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Wed May 8 01:17:17 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Herman,

Je houdt jezelf voor de gek als je denkt dit zo makkelijk en
verontwaardigd af te doen. Misschien maakt mijn posting van 23:25
(laatste deel) iets duidelijk.

Dezelfde impuls die de 'taartengooiers' in Rotterdam bezielde (uitroep:
op naar 0 zetels!) was ook de reden van de moord. Het afschilderen van
iemand als fascist en racist en gevaar voor de samenleving en wat al
niet meer lokt dat gewoon uit, hoewel moord natuurlijk wel exceptioneel is.

Bart