Tweede Ronde Frankrijk

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Mon May 6 11:16:42 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Mon, May 06, 2002 at 10:47:04AM +0200, Ad Huikeshoven wrote:
  :
  : Gelukkig komt D66 hoogstwaarschijnlijk terug in de regering. Dat kan in
  : een coalitie D66, CDA, PvdA, eventueel met Groen Links, of in een
  : coalitie D66, CDA, VVD. Communis opini is dat het goed zou zijn voor de
  : PvdA om een rondje oppositie te doen.

Nou Ad, volgens mij is jou analyse wel erg de vrucht van wishfull
thinking. Het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat D66 terugkomt in
de regering. En de combi D66, CDA, VVD zeker lijkt me onwaarschijnlijk
en onverstandig. Ik denk dat er nog heel wat moet gebeuren wil er
geen kabinet CDA-VVD-LPF komen. Als dat geen meerderheid haalt verwacht
ik CDA-PvdA-GroenLinks, al zou het inderdaad fris zijn wanneer de
PvdA aan de zijlijn zou komen te staan.

Mijn voorkeur zou hebben CDA-D66-GroenLinks maar dat zal getalsmatig
uitgesloten zijn.

  : Thom for President! Leve de monarchie.

Thom for President! Weg met de monarchie :-)

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\                                       Utrecht, The Netherlands   |