Jenin verwoest?

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Sun May 5 16:11:30 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als je het totaal beziet naar het aantal inwoners dan is het zeer grof .
Vooral als je die 500.000 zionisten die de laatste 20 jaar in de bezette
gebieden zijn komen te wonen in ogenschouw neemt  op een bevolking van 2,5
miljoen en dat gaat nog steeds door. Ja , ik ben wat voor ingenomen . We
zeggen al 20 jaar dat die nederzettingen niet mogen en verbindingen er GEEN
ENKELE CONSEQUENTIE aan . De EEG-TOP staat LACHEND handen te schudden in TEL
AVIV omdat ze niet naar ARAFAT mogen . Zie nog gebeuren dat we die CLUB van
SHARON nog in de EEG moeten opnemen . (Maar ja , uibreiding van de EEG wordt
alleen ingegeven door NAVO (=USA)  politiek (daarom  moet TURKIJE er ook
bij ) cq OLIE  politiek) .

groeten , ben nu afwezig

Peter Bos