generaal pardon

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Sat May 4 13:33:03 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Zo optimistisch ben ik niet. De categorie 'gelukszoekers' wordt hier tegen betaling heen gehaald door criminele bendes (keihard aanpakken die lui!!), en ze worden volgens de laatste stand der kennis geprepareerd voor wat betreft het verhaal dat ze moeten vertellen. Zodat het maximaal moeilijk is om uit te zoeken wat waar is en wat niet.

Even een aanvulling: Waarom hoor ik Thom de Graaf niet zeggen dat het de
mensensmokkelaars zijn die het probleem van de 'gelukszoekers'
veroorzaken, dat die bendes, die ongeluk zaaien en profteren van
ellende, met alle macht aangepakt moeten worden.

En dat zolang de gebrekkige integratie van buitenlanders voortduurt we
rekening moeten houden met een constante grote stroom van allochtone
huwlijkspartners die naar Nederland komen, en dat zo de
integratie-problemen alleen nog maar groter worden.

Dus: keiharde vervolging van mensensmokkelaars en compromisloos streven
naar inburgering van allochtonen. Alleen dan kan het asielbeleid humaan
blijven.

Zo laat je zien dat je het beter doet dan Pim Fortuyn.

Bart Meerdink