Pim ontmaskert gezapige elite

Lenny LBruce at FOOTPRINTING.COM
Mon Mar 25 21:23:02 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ad Huikeshoven wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

knip knip knip

Van Lenny eronder:

> [...]
> doorlaten om een groter crimineel netwerk op te kunnen sporen, tenzij de
> Kamer het nadrukkelijk verbiedt." Lieve Benk, veel plezier bij je
> volgende werkgever. De Kamer heeft in het verleden er geen enkel
> misverstand over laten bestaan dat het doorlaten van harddrugs danwel
> het runnen van een cokelijn door de overheid 'not done' is. Of laat mijn
> geheugen me nu in de steek en had de Kamer destijds bij de behandeling
> van het rapport Van Traa iets anders geconcludeerd? Wie het weet mag het
> zeggen. Maar laat ik het zo zeggen, ik vind dat het niet kan. Wat vinden

Kijk now we're getting somewhere..
Valt het bovenstaande onder monopolistisch overheids gedrag?
Of moeten we dit aan de vrij markt over laten..
Kennelijk willen 'WE' dit niet aan de vrij markt overlaten als we de
bolletjeslikkers 'hard' gaan vervolgen
Maarten van Traa ging wel bijzonder vlug, en vooral handig, dood
Justitie van onze  "vrije" overheid heeft, heel democratisch, gelukkig
wel tijd gevonden om uit officieele haatdragendheid, dat mannetje uit
Suriname voor 50+ miljoen Euro (overigens zonder enig succes)te
vervolgen.
Voor de IRT affaire is nog geen mens bestraft. Maar Bengt is ON IT...
Benkt heeft dingen duidelijk onder controle in de Augias stal van het
Openbaar Ministerie, dat niet bepaald openbaar is.
Ach 80 containers legale doorvoer en 15 ton ilegale doorvoer.. a mere
pittance..
Take your pick Hobbes of Thoreau...Phi 101
Lay 100 economist end for end in a straight line, and they'll point in
all directions

Met de minzaamste groeten van
Lenny aka Prince Vogelvrij who says:
ForGETREALity