pim's levensovertuiging

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Mon Mar 25 01:44:23 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  : REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
  :
  : Hallo mensen,
  :
  : Laatst vroeg iemand op deze lijst naar Pim's levensovertuiging.
  :
  : Hij is van origine katholiek kwam ik vanmorgen tijdens Bussiness Class achter

Dat klopt, hij stamt uit een katholiek gezin uit Noord-Holland. Zijn
narcistische ambitie uitte zich in de (verzuilde) kindertijd in de
wens Paus te worden.

Om dat te weten hoef je overigens niet naar het geneuzel bij Mens aan
tafel te luisteren maar leze men zijn boeken. Dat kan nooit kwaad :-)

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\                                       Utrecht, The Netherlands   |