Toekomstige fractie zwak

Michiel Scheffer D66 mrsch002 at PLANET.NL
Sat Mar 23 15:50:49 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

Ik ga je oordeel over de top van de lijst niet delen, dat hebben de leden
bepaald. Aardig van je dat je plaats 19 als een hoge plaats ziet. Dat geeft
hoop. Minder hoopvol is je koppeling van mij aan de Neurenberger
rassenwetten, dat is op basis van een bijzaak een oordeel vellen. Moet je
rustig doen maar je slaat er de plank mee mis. Er zijn belangrijker zaken om
op te oordelen: ben je dat vermogen kwijt.

Michiel Scheffer
TK Plaats 19