Leefbare D66-afdelingen (was: Verkiezinsprogramma Fortuyn) ?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sat Mar 16 09:24:58 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Ik denk met name aan afdelingen die personeel zijn leeggelopen richting
Leefbaar. Ik las in een krant iets over twee, drie gemeenten in Overijssel
of zo die waren overgestapt. Misschien is het verder taboe, niet
geregistreerd? Of er afdelingen zijn gestopt is misschien een kwestie van
vergelijking van een up-to-date lijst afdelingen met een vroegere en de
huidige van LN/LF.

Waarom dit? Ik zoek een ruimere verklaring voor het feit dat De Graaf LF bij
voorbaat uitsluit. Mogelijk is dat niet alleen een kwestie van opinie over
migranten...

Henk Vreekamp, Utrecht