Lang leve de dictatuur !

G.W.C. van den Berg gwc.berg at WXS.NL
Thu Mar 14 21:43:29 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De kiezer heeft altijd gelijk, ook als hij geen gelijk heeft. Het is de taak
van de politiek om de brug tussen de niet goed geinformeerde burger en de
goed geinformeerde elite te overbruggen. Als dit niet lukt is dit een falen
van de politiek en niet van de burger.
Het betoog hieronder heeft veel weg van een wetenschapper die zijn
proefdieren doodt omdat ze niet de gewenste reactie geven op het toegediende
medicijn met de rechtvaardiging dat ze stom zijn omdat ze niet willen
luisteren.

Met vriendelijke groeten,

Gerard van den Berg