vooruit kijken!!

Frans Vermeer fv at KW.NL
Wed Mar 13 23:03:34 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Toch vind ik het een vreemd sentiment dat het lijkt alsof de Paarse partijen
>gewoon niet meer serieus genomen worden.

Valt wel mee hoor. Is heel erg een opiniepeilers blik de trouwe
stemmers zijn niet interresant alleen de verschuivingen tellen. En
ook tegen paars stemmen is paars serieus nemen.

>Pim moet wel heeeel veel verkeerd doen wil hij niet winnen....

Pim heeft al voldoende verkeerd gedaan vraag is alleen of andere
politicie daar een even sterke emotie tegenover kunnen en willen
stellen. Met een deel van de kiezers communiseer je over inhoud en
ander deel gaat alleen voor het gevoel.

Het gevoel dat Pim de rotterdamse haven wil slopen door schengen te
stoppen en rotterdam vanwege de wachttijden bij de duitse grens de
concurentie met atwerpen en bremen niet meer aan kan..
het gevoel dat Pim bij het volgende kampioenschap van Feyenoord geen
politie wil op de coolsingel en alle winkels mogen worden geplunderd.
Het gevoel dat Pim zonder extra geld voor het onderwijs en toch maar
600 leerlingen per school de helft van de jeugd het recht op
onderwijs wil onthouden.

groet

Frans