Lang leve de dictatuur !

Michiel Scheffer D66 mrsch002 at PLANET.NL
Wed Mar 13 22:59:20 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Marc,

Helpt dit echt, uitroeptekens zijn geen begin van de oplossing. we moeten
gewoon tgerug naar de basis: beginnen waar mensen mee te maken hebben; de
zorg en de school en van daaruit opbouwen. Ik heb dat nu drie keer gedaan:
samen redeneren naar D66 oplossingen, en natuurlijk samen genuanceerd
evalueren: wat gaat er goed wat gaat er fout.

En natuurlijk ook zivil-courage, want ook vandaag blijkt Pim niet de
oplossingen te hebben. Het commentaar van NRC handelsblad is veelzeggend.

Michiel Scheffer (19)