Fortuyn grootste partij?

wop ates wates at HOME.NL
Wed Mar 13 18:27:09 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Demonen,

Het AD heeft vandaag een testvraag, o.a. heeft het zin om een lijst met
prestaties van Paars te maken, de optie die met glans 1 wordt is 49% van
de stemmers kiest voor "nee want Paars is geen inzet van de
verkiezingen".
Dat kan ook Pim in z'n zak steken want die zet zich af tegen Paars.

Wop Ates

Henk Vreekamp heeft op woensdag 13 maart 2002 om 17:50 het volgende
geschreven: