gedogen

Mark Giebels mark_giebels at HOTMAIL.COM
Tue Mar 12 21:11:30 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Nee, het is in principe hetzelfde. De staatssecretaris trachtte status te
>ontlenen aan een titel die hij niet mocht voeren. Pim doet hetzelfde. De
>staatssecretaris moest zijn biezen pakken. Bij Pim kijken we de andere kant
>uit.

Ik had het ook over het verschil tussen een benoemde en gekozen
functionaris. Een democraat onwaardig dat je dit verschil blijkbaar niet
meeweegt.

>Dat bepleit ik al jaren ja. Enschede zou nog ovetreind staan

Over demagogie gesproken. En er zou natuurlijk ook geen drugsoverlast zijn,
geen illlegalen, etc..... Keep on dreaming Hein. Zoals ik op deze lijst al
zovaak heb geschreven is de Enschedese ramp geen gevolg van de Nederlandse
gedoogcultuur, maar van de monopolisering van verantwoordelijkheden door de
overheid.

>'War on
>
>Hé, waar heb je die cursus demagogie gevolgd?

Mag ik hieruit concluderen dat je tegen de hetze tegen de bolletjesslikkers
bent, tegen de hetze tegen drugs en tegen het uitzetten van zoveel mogelijk
illegalen uit dit land? Mooi, daar ben ik blij om. Dan verschil je toch nog
van Teeven en Fortuyn. Maar waar is dat anti-gedoog pleidooi dan op
gebaseerd, anders dan Professortiteltjes aanvechten?

Groeten,
Mark