gedogen

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Mar 12 20:32:09 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 >Ten eerste was dat een benoemde bestuurder. Ten tweede is het liegen over
 >een opleiding wel iets totaal anders dan het blijven voeren van een oude
 >titel.

Nee, het is in principe hetzelfde. De staatssecretaris trachtte status te
ontlenen aan een titel die hij niet mocht voeren. Pim doet hetzelfde. De
staatssecretaris moest zijn biezen pakken. Bij Pim kijken we de andere kant
uit.

 >Over zinnige onderwerpen ja, waar de leefbaarheid van de samenleving door
wordt aangetast. Niet over dit soort flauwekul.

Wat zinnig en onzinnig is maken wij niet uit. De wet is de wet. Ons systeem
werkt nu eenmaal zo. Prof Pim misleidt de bevolking, verleent een
professoraal elan aan de meest domme prietpraat. Hele volksstammen hobbelen
achter  hun nepprofessor aan.

 >Dus Hein wil Teeven en Fortuyn volgen in hun strijd tegen het gedogen?

Dat bepleit ik al jaren ja. Enschede zou nog ovetreind staan en
Volendammers zouden een stuk gelukkiger zijn als er minder slapjanussen
waren en de democratische controle beter werd uitgeoefend.

 > Alle >illegalen het land uit? Bolletjesslikkers opstapelen in de cel?
'War on
 >drugs' zoals hier in de VS?

Hé, waar heb je die cursus demagogie gevolgd?

 >Ik hoop niet dat we dit soort geluiden in de nieuwe D66-fractie gaan horen.

Helaas, dat maakt de kiezer uit. Maak je borst maar nat. Number nine staat
voor strenge en heldere democratische controle en verantwoording. Die
democratie van ons is zo langzamerhand een zachte pudding geworden. De
wederzijdse ruggen zijn genoeg gekrabd. (je ziet, ook ik ben op cursus
geweest haha).