Fortuyn overtreedt wet met gebruik professor-titel

Tue Mar 12 19:35:47 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 10:06 12-03-2002 -0700, Mark Giebels wrote:

>Best grappig om dit soort zaken uit te zoeken, maar om dit als 'hot stuff'
>te betitelen gaat me toch echt te ver.

Ik denk ook dat je er mee moet oppassen. Vooral de timing. In debat met hem
hierover beginnen leidt weer af van de inhoud en of de stemmers op hem hem
zoiets kwalijk zouden nemen vraag ik me af. En is het zeker dat ie niet
ergens een  of andere aanstelling heeft. Bijvoorbeeld aan een klein
exotisch universiteitje bv? Of telt dat niet. ik kon de site niet bekijken
vandaar deze vragen. En hoe zit het met Balkenende dan? Heeft hij nog een
actieve aanstelling? Ik meende dat ook hij zich zo noemde onlangs.

Wel weer raar dat je moet betalen om kennis te nemen van zijn
verkiezingsprogramma!

Groet Joris