Lijst PD66

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue Mar 12 01:30:35 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lijstgenoten!,

Nu het minder gaat met D66 in de peilingen en de politieke vreemdelingen onze zetels dreigen te gaan bezetten, mijn boekenkast meer dan vol is (vrij naar Youp), en het volk, de eerlijke en hardwerkende burger op iedere lijsttrekker wil stemmen, die zegt wat de goudvis in zijn kom denkt, en nu iedere burger toch hecht aan artikel 1 van de Grondwet, waarin het aloude beginsel van de egalite, de gelijkheid is neergelegd (te weten: iedere man heeft recht op een lekker stuk), stel ik voor, een alliantie aan te gaan met Partij Nul, of in ieder geval een liijstverbinding. Partij Nul is notarieel opgericht en aangemeld bij de Kiesraad door Katja Schuurman en Brigit.

De nieuwe naam zal dan Partij Democraten 0 + 66 is 66, of te wel PD66 moeten luiden en het lijsttrekkerschap van Thom zal moeten worden aangevuld met de dames voornoemd, Katja, en Brigit, mede op dringend verzoek van Henk V te U, als running mates (neen, geen play mates, zie NL2, 18-03, vanaf 21.18 uur, waar Thom de beide dames ontmoet).

Ik ben er dan van overtuigd, en dat meen ik nog serieus ook, dat D66 tegen de 30 zetels kan halen: ons program in combinatie met beide dames van BNN, die voor de gein en de kijkcijfers Partij Nul opgericht hebben en een exposure hebben van een half uur per week.

Tjerk (die de moed nooit verliest).