Blaast het bestel op via de koninklijke weg: Stemt D66!

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Mar 8 01:18:18 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ad Huikeshoven wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Democraten!
>
> Henk Elegeert schreef:
>
> <knip>
> Ik sla met de vuist op tafel wegens het ontbreken van D66, en moet ik
> daar het hoofd koel bij houden?
> <knip>
>
> In Den Haag - dat is de gemeente waar ik woon - heeft D66 niet verloren.

Dat lijkt me een mooie opsteker, Ad.

Lucky you!!! :)

> En in de gemeente (welke?) waarin jouw afdeling actief is?

Hier is D66 niet meer actief, heeft zich dan toch ruim voor de
verkiezingen teruggetrokken en lijkt nu "spijt" te hebben van die stap.
:(

Het heeft mijn keuze mogelijkheid danig beperkt en de belangen van de
jeugd en jongeren geschaad in deze gemeente.

Stemadviezen moesten noodgedwongen naar anderen uit ...... terwijl dat
tijdens de vorige verkiezingen duidelijk een zetel had opgebracht voor
D66. Jammer.....

Ik kan ook maar niet begrijpen dat we hen (jeugd en jongeren) overal bij
willen betrekken, maar dat zij geen enkele invloed kunnen laten gelden.
Wat een democratie toch weer.

> Wat heb jij
> gedaan in de campagne?

Strijdt geleverd en campagne gevoerd tegen een gemeente en haar bestuur
die bij voortduring tracht, het haar ter beschikking staande
staatsrechtelijkapparaat namelijk, "gemeente", in te zetten voor
propaganda doeleinden en met name tegen de belangen van de jeugd en
jongeren in deze gemeente in.

Zo kwam ze (de gemeente samen met haar vazal welzijnsinstelling) met een
inhoudsloze website aanzetten voor de jongeren, onder het mom van "kijk
wat wij doen voor de jongeren", waarbij ze een Limburgse CDA!!!
parlementariër (Eurlings) hadden uitgenodigd die jongeren gelukkig :)
niet kenden en die de lokalen te hulp kwam met propaganda voor een
beleid dat vooral door het CDA gedragen wordt.

Hoe voorkom je dat een welzijnsinstelling de agenda van de afdeling
welzijn bepaalt?

Henk Elegeert