Bedankt voor de feliicitaties!

Michiel Scheffer D66 mrsch002 at PLANET.NL
Fri Mar 8 00:15:45 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Democraten.

Erik heeft succes in Hilversum, verdiend en gefeliciteerd. Er zijn meer
lichtpunten naast ook Leiden en Zoetermeer. In mijn beide stadsdelen van
Amsterdam boeken we winst. In Zeeburg gaan we van 7,2% naar 9,5% en een
zetel er bij. In Oost-Watergraafsmeer gana we van 5.8% naar 6.2% en missen
we op een haar een restzetel. Resultaten van een goede organisatie een
scherpe inhoudelijke positionering, n een actieve campagne en luisteren naar
de buurten.

In beide afdelingen verliest PvdA GL haar meerderheid van een zetelen hebben
we de zaak in handen. In Oost-watergraafsmeer heeft een breed
oppositieakkoord door ons gesmeed (van de Groenen tot de VVD inclusief
Leefbaar Oost-Watergraafsmeer en het lokale "Meerbelangen") om een open
bestuurscultuur en een echt dualistische politiek af te dwingen.

Het gaat anders aan de Amstel: het herstel begint in het Oosten.

Michiel Scheffer
Voorzitter Amsterdam Oost-Zeeburg
Kandidaat Tweede Kamer D66 (19)
http://www.michielscheffer.nl.