NRC: Stuk Paul Scheffer online

Wed Mar 6 10:48:36 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik eergisteren over de NRC van 2 maart j.l.:
>Er stond ook een stuk in van Paul Scheffer waarin ook hij
>op zoek lijkt naar een derde weg tussen de gevestgde partijen
>en de rechtse reactie daarop. Paul Scheffer gaat niet meer
>stemmen... Zeer leesbaar ! Helaas niet online gevonden.

 Als men lid is van de NRC, dan kan men meer vinden, dan als men
 geen lid is (raar eigenlijk). Enfin, gelukkig heb ik een password;
 het stuk staat op:
    http://www.nrc.nl/nieuws/opinie/1015048241707.html

 Slimme kerel, aardig stuk. Eindelijk iets opbouwends. Als iemand het
 een beetje omwerkt -beetje een D66-sausje er overheen- dan is er ein-
 delijk een leuk alternatief voor zowel gevestigd als rechts-radicaal.