Zwevende politiek

Tue Mar 5 13:58:40 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Dries Boele <driesboele at WXS.NL> in een aankondiging:
                              ^
                              | ??
>Steeds minder mensen weten op wie en waarom ze zullen stemmen. Of is er
>eigenlijk geen reden om te gaan stemmen wanneer alles goed gaat?

 Daar zullen toch niet veel mensen het mee eens zijn denk ik. Bovendien
 lijken beide uitspraken in strijd met elkaar. En wat te denken van het
 laatste gedeelte van het tweede citaat ?

 Opmerkelijk in de malaise is dat zelfs de opinie-cijfers het laten afwe-
 ten. Daar is dus weinig chocola meer van te maken, zie:
     http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/t/155-1
     http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/t/156-2

 De opkomst bij de verkiezingen, of -beter gezegd- de wegblijvers + de
 fortuynisten + de leefbaren, geeft aan hoe het echt ligt, lijkt me. En
 dat ziet er dus niet best uit. Zie:
     http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/t/830
     http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/t/832

 Het rapport waarvan gewag wordt gemaakt op de laatste teletekst-pagina
 staat op:
     http://www.vng.nl/default.asp?action=nieuws&id=22
     http://www.sgbo.nl/sgbo_zoeken/sgbo_nieuws/sgbo_artikel7

 Marc Fluks