Intro

Joost van Kuppeveld kup at KUPPEVELD.DEMON.NL
Wed Jun 26 00:33:03 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Link: http://www.politiek-digitaal.nl/dezeweek/nieuwsbericht78.shtml

>ben ik ineens gedoken in het
>uitvogelen van "hoe serieus wordt een digitale 'vreemde eend in de bijt'
>genomen?", als deze naar mijn eigen bescheiden mening met niet volledig
>onzinnige commentaren langs die digitale weg overal probeert contact te
>leggen.

Mijn ervaring is: komt van beide kanten. Zender als ontvanger moeten
openstaan voor elkaar en de boodschap.

>* Op m'n e-mail aan hr. de Jong waarin een aangehecht commentaar mocht ik
>nog geen reactie ontvangen.
>* Idem op m'n mail aan voorzitter hr. Schouw; het aangehechte commentaar
>sloeg op m'n reactie richting Ongehoord.Net, die ook nog niet reageerde.

De laatste toert nu het land door! Het kan ook aan tijdgebrek liggen,
nietwaar?

>* Ik probeer nu eens zoiets:

[knip knip knip richting mijn eigen verhaal]

>..............ik had ook wel van de partij willen zijn, maar verkies het
>schrift nu nog even boven het verbale (waar ik me sowieso zwakker in voel).

Ach, driekwart van de aanwezigen daar, en misschien wel om dezelfde redenen,
deed ook zijn mond niet open. Waaronder ik.

Joost