Consistentie van LPF

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Jun 21 22:21:42 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik

Je schreef:

> Ik ben er van overtuigd dat als D66-kamerleden vergelijkbaar gedrag
> vertoonden, dat die personen op deze lijst "afgemaakt' zouden worden, maar
> LPF kunnen dat blijkbaar maken. Zijn D66-ers Roomser dan de Paus?
> Of nemen we de LPF nog steeds niet serieus als politieke partij, wellicht
> uit een soort superioriteitsgevoel ten opzichte van de LPF? Want dan gaan
we
> volgens mij toch de fout in. Laten we hen gewoon benaderen langs normale
> democratische principes en dus kritisch volgen.

Maar volgens mij had Boris Dittrich Oud Elsevier gisteren in het debat over
het miskleunen van Klaas de Vries behoorlijk bij de ballen. Hij piepte
ervan. En zo moeten wij dat doen, met zakelijke argumenten, gebaseerd op
onze visie (LPF noemt het mede door hen te formeren nieuwe kabinet Van
Geel-Wiegel ook al sociaal-liberaal, waar blijven de tijden? waar blijven
wij?).

Groet,

Tjerk