Het hart warm, en de kaarten op tafel!

Erik van Buiten e.vanbuiten at SCIENCEGUIDE.ORG
Fri Jun 21 14:22:25 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart,

We zijn het volgens mij niet zo erg oneens.
Ik zie in de plannen van het LB alleen te veel de aanname dat de partij-top
en kamerleden de "goede ideeen" wel zullen oppikken. Voor mij heeft 8 jaar
Paars bewezen dat een fractie en bestuur zo met coalitie-dingetjes bezig
kunnen zijn, dat de open houding voor de leden verdwijnt. Er zijn namelijk
de afgelopen jaren enorm veel goede ideetjes naar voren gebracht (overigens
ook minder goede ideeen..) en die zijn nauwelijks serieus besproken in de
partij en zeker niet vertaald door onze politieke vertegenwoordigers naar
herkenbare D66-politiek.
En de leden stonden er bij, keken er naar en deden te weinig.

Ik hoop trouwens dat iedereen weet dat de bijeenkomst zondag van
Ongehoord.net open is en voor iedereen toegankelijk. Kom eens langs!

Groeten, Erik