Hoofd erg koel

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Mon Jun 17 23:31:07 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Mon, Jun 17, 2002 at 11:16:08PM +0200, Bart Meerdink wrote:
  :
  : >1. Het districtenstelsel voor interne kandidaatstelling. Zolang de

  : Dit punt hoorde niet tot de 21 voorstellen, en persoonlijk hoop ik nooit
  : meer wat over een districtenstelsel te horen. Bij deze verworpen dus :-)

Nee, maar op pagina 11 staat toch duidelijk dat het LB er mee aan de
slag wil. (Overigens niet direct een abject voorstel natuurlijk, het
staat immers ook in ons programma). Persoonlijk denk ik dat er
belangrijker zaken zijn dan het districtenstelsel, laat staan om er
voor interne verkiezingen werk in te stoppen.
Zelf heb ik ook mijn twijfels bij het districtenstelsel. Ik heb Erwin
Nypels jaren geleden al eens horen vertellen dat hij er ook niks mee
had maar het maar op de koop toe heeft genomen. Moet nog eens zien te
achterhalen wat zijn argumenten ookalweer waren...

Overigens heeft Mark Giebels volkomen gelijk dat er een aantal nogal
bedenkelijke voorstellen in dit plan staan. Ik probeer zelf momenteel
een en ander hierover op papier te zetten, wellicht later meer :-)

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |