invasie

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue Jun 11 01:37:08 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,

Maar we ontwikkelen samen met onze vijand die Jointjes. Een beter argument
om voor een van de twee Europese alternatieven te kiezen kan ik niet
bedenken.  Maar ja, het Simpimmisme heeft ook hier toegeslagen!
Ik neem aan, dat er nog een lange weg is te gaan, om dit Senaatsvoorstel tot
wet te maken, en dat zelfs dan de uitvoerende macht er niet aan gebonden is,
maar het kan natuurlijk niet. Ik heb maar twee angsten in deze grote boze
mensenwereld:
1) Het conflict Israel-Palestina wordt een conflict Westerse wereld-
Arabische wereld en escaleert enorm  (daar zit wel een gigantische dreiging
voor de derde wereldoorlog in, want ook het gedrag van die kutMarokanen en
de aanslag op de Twintowers valt er direkt toe te herleiden).
2)De enige grootmacht, de VS, krijgt te weinig weerwerk en reageert haar
eigen frusaties af. Het begint ergens klein, maar het eindigt desastreus. Ik
moet the decline of a roman empire weer eens gaan lezen. Waar ziiten de
huidige Visgothen?

Groet,

Tjerk