politieke beschouwing mei/juni

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue Jun 11 01:25:41 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ramon,

Eeuwige twijfelaar! Er staat je nog heel wat te wachten, als je al onze
emails van 18 mei tot nu wilt doorlezen. Ik denk dat je wat laat bent om ze
nu nog te moeten becommentarieren en ik raad je aan, om tussentijds in ieder
geval een goed boek te lezen, al was het maar een Nikky French.

Ik verwacht jouw reactie op deze email eind augustus.

Groet,

Tjerk