2e keer openbaarheid?, geselecteerde leden, leeftijdsdiscriminatie?

gvkooten gvkooten at PLANET.NL
Sat Jun 8 10:32:13 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Prima Jan,

Gedane zaken..e.d.

Hoop je toch en desalniettemin te treffen bij een van de volgende
bijeenkomsten van
het platform Ongehoord. Dit platform wordt het levende symbool van vier jaar
lang oftewel permanent campagne voeren.
We zullen als afdeling functioneren en onze continue bijdrage leveren aan
vernieuwing, verbetering en verandering van de partij
(dit altijd natuurlijk in relatie tot de maatschappij, onze idealen en
uiteindelijk politieke relevantie).

Vriendelijke groet,

Unico