VROUWEN

Rikkert J. Swets r_swets at HOTMAIL.COM
Fri Jun 7 17:47:37 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoi Unico en anderen,

Dan hier waarom heb ik geen zin om me met die lijst te bemoeien:
-het is een dagtaak om alles bij te houden en te reageren, ik heb ook nog
een leven.
-het is best een leuke discussie, en soms inhoudelijk ook hoogstaand, maar
het is mij te vrijblijvend. Van praten krijg ik geen goede ideeen, ik moet
gewoon iets uitproberen en als het werk is het mooi, anders moeten we iets
anders proberen. Ik heb het gevoel, dat er 20 jaar aan realistische ideeen
klaarliggen en waarvan nauwelijks iets is uitgevoerd. Misschien wordt D'66
een wat minder 'elitaire' partij en wat meer actiebereid, als we eens
enthousiast dingen gaan doen in plaats van enthousiast praten (in eigen
kring). EERST ZELF KIEZEN, DAARNA ZELF DOEN (een zelfgejatte uitspraak).
-ik vind dat D'66 momenteel te veel in zichzelf gekeerd is, ik vind het
daarom nuttiger om de discussie aan te gaan in het café, de bus, etc etc,
buiten de kring van medeleden. Met de ideeen van D'66 is niets mis, alleen
met hoe we met z'n allen naar buiten treden. Dit kunnen we alleen veranderen
door het zelf te doen.
-verder ben ik niet zo'n mail-freak, geef mij maar een discussie met iemand
die ik zie. Verder draag ik mijn vriendje gewoon op iets te posten of ergens
op te reageren, en die doet dat dan gewoon (alleen als 'ie het een goed idee
vindt...).

Vriendelijke groeten,

Inge Bosveld
www.jongedemocraten.nl