geen openbaarheid, geselecteerde leden,leeftijdsdiscriminatie?

Fri Jun 7 14:43:09 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk, Jan, Unico e.a.

Hoewel ik ook graag meedeed aan de vernieuwingsdebatten in dit forum, zeer
kritisch maar met opbouwende intenties en voorstellen, was ik ook niet
genodigd,
maar los daarvan mijd ik graag dergelijke besloten bijeenkomsten
(de volgende extra bijeenkomst in Amsterdam waarschijnlijk donderdag 27 juni
is wel open heb ik begrepen),
want geen nieuwe 'ons soort mensen' voor de oude op zijn.

Opschudding was bijvoorbeeld wel open en ieder kon zich aanmelden en
meedoen.

Zolang besloten clubjes openlijk verantwoording afleggen en initiatieven
nemen geen probleem,
maar als afstemming tussen besloten deelgroepen (bestuur, fractie, elkaar
gekozen leden, JD) dichtgetimmerd wordt voor andere leden van D66 eindelijk
intern kunnen en mogen (mee)praten,
dan zullen terecht velen afhaken (verwacht ik).

Fritz van Rikxoort