Vernieuwingssite in wording!!!

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Jun 6 15:03:34 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

beste vernieuwers,

Betonvlechters, ongehoord.net, JD-ers, lijsters, kopgroep, fractie, noem ze maar op: de vernieuwing is begonnen! D66 gaat een intens proces van vernieuwing in. En dat is nodig ook: de halvering van de fractie is een teken aan de wand dat niet genegeerd mag worden.

Waar het proces eindigt is niet te voorspellen. Belangrijk is echter dat alle iniatieven met elkaar in verbinding staan, anders wordt het een zooitje. Daarom een website. Een D66-vernieuwings-website, welteverstaan. Als centraal, samenbindend, dwarsverbanden leggend element. Als -voorlopige- webmaster (ik heb toch even minder te doen na de verkiezingen...:-] ) heb ik iets in elkaar geknutseld. Dat was nachtwerk. Maar het staat. Kijk naar:

http://www.ongehoord.net

Ik hoop dat jullie het kunnen waarderen, en ik sta voor jullie klaar om alles, in volstrekte openheid, in te voeren. Kom maar op!!!

Hein