Scapegoat en mijmeren

gerard kupfer gerard at KUPFER.DEMON.NL
Sat Jul 27 22:14:12 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Misverstand was zoals ik al vermoedde van mijn kant; ik dacht even dat het
woordje "terwijl" min of meer hier dezelfde grammaticale 'lading' had als
het woordje "maar" (toegeving dus).
Me pas voor het eerst, na voor mijn gevoel toch wel erg verkeerd
(onnadenkend?) bezig zijn van veel kiezers, in politiek actief te laten
horen heb ik waarschijnlijk ook nog niet de juiste notie van "de breedte van
de politiek". De rest is me duidelijk en kan ik me helemaal in vinden.
Gerard Kupfer