De Nuance (Was:Re: Bescherm de kleine zelfstandigen!)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Tue Jul 23 15:08:00 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

|-----Original Message-----
|From: Mark Koek [mailto:mark at koek.net]
|
|Maar was in het onderhavige geval de wik-en-weegfase wel helemaal
|voldragen? Zeker als je een bewindspersoon persoonlijk ergens op
|aanspreekt lijkt me dat best belangrijk.

In het onderhavige geval is er sprake van een individuele mening. Een
persoonlijke stellingname. Die hoeft naar mijn smaak niet
over-genuanceerd te zijn. Iets anders is een partij-standpunt. Het zou
vreemd zijn als je als kamerlid een dergelijke cri de coeur zou slaken.
Hoewel ik wel vind dat kamerleden ook best eens iets mogen vinden. Zelfs
als het tegen de partij-lijn in zou gaan. Uitingsvrijheid is een pijler
van onze democratie.