demissionair kabinet

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Thu Jul 11 22:01:27 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>From: "Martin Lentink \(D66/GroenLinks\)" <martinlentink at d66putten.nl>
>To: <d66 at nic.surfnet.nl>
>CC: "Lenny" <LBruce at footprinting.com>
>Subject: Re: demissionair kabinet
>Date: Tue, 9 Jul 2002 22:18:13 +0200
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lenny dupliekt...eronder

Beste Martin
Ik heb ff in het archief gekeken, en daar 4 messages van je gevonden waarvan
geen enkele substantieele kritiek inhield van het nieuw te vormen kabinet.
Voel je dus nog wat aantal, nog wat inhoud betreft   aangesproken!
Er zijn echter wat andere leden op de lijst die al vergeten zijn dat het
nieuwe kabinet vooral te danken is aan de missers van het oude kabinet.
Populisme is hier op de lijst uit en te na besproken. Populisme en politiek
zijn onafscheidelijk verbonden in ieder denkbaar regeringsstelsel, daar
heeft Der Pim geen octrooi op. Ik zou zeggen integendeel.
BTW
Mijn vraag was waar Netelenbios de unmitigated gall vandaan haalde om advies
te geven...Zeg is wat...
Lenny-aan het multi-tasken..in staat te typen EN mensen af te zeiken.

Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com