opkomst referenda

Martin Lentink (D66/GroenLinks) martinlentink at D66PUTTEN.NL
Tue Jul 9 08:13:30 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Of ze d'r nou op zitten te wachten of niet, het lijkt mij belangrijk dat ze
in ieder geval de _mogelijkheid_ hebben om, als de situatie zich voordoet,
zich uit te kunnen spreken. Die mogelijkheid heeft de LPF ze nu
afgenomen....

Overigens in de discusie over de kleur (of het gebrek er aan) van dit nieuwe
kabinet: ik kan me wel in "grijs" vinden, hoewel ik na het lezen van het
A4-tje van Balkenende meer iets had van de mengeling tussen blauw en groen
met een vleugje geel hier en daar. Wat krijg je als je blauw en groen mengt?

Martin Lentink