No subject

Joost van Kuppeveld kup at KUPPEVELD.DEMON.NL
Tue Jul 9 01:37:35 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Herman schreef:

>Misschien. De redenering van Joost doortrekkend had het vrouwenkiesrecht
>echter niet moeten worden ingevoerd aangezien ze er niet op zaten te
>wachten...

Hoho. Ik vind het referendum een zeer sympathiek idee. Ik constateer alleen
dat slechts in weinig gevallen (Grote Markt Groningen, kennelijk, en de
stadsprovincies) het ook kiezers motiveert. Het leek me dus niet iets wat de
LPF de burgers afpakt. Sterker nog, als er 1 partij electoraat heeft
gemotiveerd dan zijn het wel onze LPF-vrienden.

Het referendum in de huidige vorm is niet iets waar de kiezer warm voor
loopt. Ook de gebrekkige voorlichtingcampagnes ten tijde van referenda en de
hoeveelheid publieke gelden die er desondanks mee gemoeid zijn tonen m.i.
het failliet van dat fenomeen aan.

Groet,

Joost